سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابزار وبلاگ

پیچک

تاریخ : سه شنبه 92/10/3 | 6:0 عصر | نویسنده : محمود کاتب

سلام پیشنهاد میکنم حتما به این سایت ها مراجعه کنید 

http://www.wechoosethemoon.org

We choose the Moon این جمله ای است که John F. Kennedy در سال 1962 بیان کرد. We Choose the Moon یک نمایش اینتراکتیو است که توسط NASA اجرا شده و به مردم این امکان را می دهد تا در رابطه با ماموریت آپولو 11 بیشتر دانسته و بصورت مرحله به مرحله در ماموریت شرکت کنند. صدا گذاری واقعی و ایجاد فضای مجازی بی نظیر از دیگر مزایای این سایت است.

http://www.tout.com

شاید شما 12Seconds را به خاطر نیاورید، این وب سایت به کاربر این امکان را می داد تا ویدیوی کوتاه بسازید و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد. این وب سایت از بین رفت! اما Tout با کارایی نسبتا یکسان و امکانات بسیار بهتر تاسیس شده است. به کمک این نرم افزار آنلاین می توانید از طریق کامپیوتر و یا موبایل خود یک ویدیو 15 ثانیه بسازید و آن را در فیس بوک، یوتیوب، توییتر و یا از طریق ایمیل برای دیگران ارسال نمایید. حتی اگر قصد ساختن ویدیو را ندارید باز هم با سر زدن به این وب سایت می توانید ویدیو های جذابی برای تماشا پیدا کنید.

http://www.recordtripping.com

ماوس شما چرخ اسکرول را دارد؟ اگر ماوس با اسکرول دارید حتما این بازی را امتحان کنید، Record Tripping واقعا جذاب است یک بازی خلاقانه که همه چیز در آن توسط دکمه سمت چپ ماوس و اسکرول کنترل می شود.

http://www.false.jp

در این سایت که توسط طراح ژاپنی ساخته شده است، مجموعه ای از تصاویر مجازی ساده جمع آوری شده که برخی از آنها با حرکت ماوس و کلیک کردن تغییر می کند. تصاویری که در این سایت جمع آوری شده اند هیپنوتیزم کننده هستند و می توانند شما را سرگرم کنند. برروی دکمه Menu در سمت چپ بالای صفحه کلیک کرده و تصویرهای مختلف را امتحان کنید.

http://www.wefeelfine.org/

ایده کم نظیر این سایت و ظاهر گرافیکی زیباش همه رو به خودش جذب می کند. سایت از تکنولوژی بسیار جالبی برای نمایش انبوهی از جملات استفاده می کند. برای شروع تنها کافی است که برروی قلب قرمز رنگ کلیک کنید و با کلیک برروی هر کدام از نقاط رنگی روی صفحه احساس هر شخص را مشاهده کنید اگر روی جمله نیز کلیک کنید وارد وب سایت و یا وب لاگ نویسنده خواهید شد.





  • دوصفر هفت
  • لوک پستیو